luni, 6 iulie 2009

va amintiti ?

un intrus, aparut in clasa 10-a de la liceul de muzica si denumit apoi "SIMFONIA ", iar mai tarziu "SPEEDY".
Oricum am privit cu mari emotii pozele trimise de Silvia si m-a bucurat mult sa revad o parte din fostii colegi: Lia Dragosin, Gabi Martinovschi, Mircea Oprin.
Unde DUMNEZEU au trecut toti acesti ani?
In cei 35 de ani de la intalnirea de 10 ani ( in 1974 ) l-am intalnit in 2004 pe Maievschi si atat. Pe Marius Mos il am aici la un km si el este de fapt cel, care dupa atatia ani mi-a ramas un bun prieten si el a fost colegul cu care am pastrat relatia de prietenie de la liceu.
Dar mai am o legatura foarte stransa cu Liceul 1 si anume, o legatura de 40 de ani cu sotia mea Dorina, care tot la acelasi liceu a terminat cu 5 ani mai tarziu.
In Germania sunt de 26 de ani si acum sunt in pensie asa ca m-as bucura ca pe aceasta cale sa ramanem in contact si sa depanam amintiri.

Al vostru cu stima si drag
Mircea Tudor

2 comentarii: