miercuri, 8 iulie 2009

Nostalgie

Draga Silvia,
doresc si eu sa-ti multumesc pe aceasta cale pentru frumoasele poze trimise de la aniversarea celor 45 de ani de terminare a liceului.
Trebuie sa recunosc, ca aceste poze au trezit in mine un ocean de amintiri, o senzatie puternica de dor de pamantul Timisoarean si multa,multa nostagie.
Sigur, toti acesti ani au lasat urme, dar cred ca, inima noastra tot acolo a ramas si in mod sigur tot mai santem liceeni. Pacat ca nu se incumeta si alti colegi sa scrie cate ceva in Blogul deschis de Marius. Ar fi frumos sa mai auzim unii de altii, pentru ca nu stim cati ani mai avem in fata si oricum, Marius si-a dat atata osteneala pentru a face posibila aceasta corespondenta.
Si eu si familia mea ( sotia Dorina, fiica Dorothea, ginerele Sven si cei doi nepotei, Alex si Max )iti dorim o zi frumoasa si sper cat mai de curand sa auzim unii de altii
Cu drag si stima
Mircea Tudor

Un comentariu:

  1. Abia acum am ajuns sa citesc ce ai scris Mircea.
    Imi amintesc ca stateai in banca in spatele meu si ca locuiai in Lahovary..asa este?
    Multumesc pentru ca ai scris aici si sper sa intre si alti colegi cu comentarii si postari.
    Cu drag,Silvia

    RăspundețiȘtergere